DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Úterý Listopad 13 20:38:10 CET 2001

>   EHLO,

>   To je solidni,

>   Trident CyberBlade/i7 8MB :-(

>   Podle me az tak moc ne, dekodovani musi byt pomalejsi
> nez zobrazeni, ale urcite je mozne, ze se milim. Smutne
> koukam a prosim Kabise, jestli by to mohl vysvetlit
> plz...

Jde o to, ze pokud ovladac graf.karty v Xech nepodporuje
xv extension tak nefunguje hardwarovy scaling, procesor
musi prepocitavat kazdy bod obrazu, coz je velmi narocne
na procesor. Pokud xv funguje, scaling provadi hw na karte.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://dione.zcu.cz/slovnik/ ; http://www.sendme.cz/tex

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."