Mrtve klavesy a RH 7.2

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Listopad 13 23:50:01 CET 2001

Jakub Moc wrote:

> No problem je to tak znamy, ze uz tady ohledne toho byla nejmene jedna
> flamewar... Proste od 4.0.3 tusim byly puvodni klavesove mapy nahrazeny
> "systemovejsimi"... :( bohuzel na dotaz, z
opravdu jste si jist že odpovídáte na správný dotaz ???
cituji původní dotaz
--cut--

--end--
co se týče klavesových map tak tomuto uživateli to zjevně nevadí viz.
--cut--
--end--

Vaše odpověď byla moc krásně "chytrá" "profesionální" prostě jste "dobrej"
jak to všechno znáte jen jste trošku vedle.

Stefan