Cylinders

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Středa Listopad 14 11:04:28 CET 2001

znamena to tolko, ze ked z ext partition vymazem vsetky logicke disky, fdisk
mi nedovoli vymazat aj ext partition, pretoze vraj su tam stale logicke
disky.
hardrake mi to detektne tak, ze na poslednom cylindri mam este stale
zapisane
nejake 4 recordy. a to zrejme fdisk-u vadi a detekuje to ako nejaky logicky
disk.
takze fdisk-om momentalne nemuozem prerozdelit partitions.
pomocou hardrake (mdk8.0) to ide prerozdelit v pohode, ale iba cylindre 1 az
1221.
ten posledny je v haji :-((