FW: Cylinders

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Středa Listopad 14 11:32:15 CET 2001

 sorry, mozno je fdisk aj pod linux, ale pisal som o windows
 fdisk (asi OT), ale nejde
 tu o fdisk, ale o strateny cylinder a o to za harddrake mi ho
 aj najde a detectne mi
 v nom nejake 4 recordy, ale nedokaze s nimi nic spravit,
 takze mam 1 cylinder odpisany.

 este raz pre istotu:
 hardrake pod mandrake8.0 a aj pod mandrake 8.1
 fdisk msdos6.2
 fdisk win95
 fdisk winme

 presne verzie neviem.

 computer: notebook Acer TM527TXV, 128MB ram, 10GB hdd (neviem
 momentalne aky typ,
 ale mam tusenie ze maxtor), PIII 800MHz