RH7.2 XFS

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Středa Listopad 14 11:44:58 CET 2001

Tokos Mario wrote:

> Zdravim vsechny,
> uz se mi nejednou stalo, ze mi padl daemon xfs, a uz mi to neslo mapravit.
> Poseldne se mi to stalo z RH7.2. Proste jsem neco nainstaloval a nove
> zavedeni linuxu uz nepustolo xfs.
> Byla tam hlaska nejak: xfs ... cannot create /tmp sock
> Kdyz mi to padlo, tak jsem byl nalogovan jako root.
> Nepomohlo ani smazani /temp/sockn (ten X sock, nespomenu si jak se to
> menovalo).
> xfs mi jde spustit jenom jako xfs -user root, ale i kdyz to ukoncim
> korektne, daemon to nedokaze spustit pro ostatni
>
>                                         Diky za pomoc

> [...]

No nazdar,
mne se neco podobneho stalo v podstatue u vsech distribuci a jejich
verzi, ktere
jsem kdy pouzival. Pomohlo mi, kdyz jsem v souboru /etc/rc.d/init.d/xfs,
nebo
kde je ulozen skriptik pro xfs demona, v casti start v radku

# deamon xfs -droppriv -deamon

provedl zmenu na

# deamon xfs -deamon -port 7100

a xfs se od te doby vesele startuje. Byl jsem tak stasten, ze to jede,
ze jsem nepatral,
co parametr -droppriv provadi, doufam, ze nic zivotne duleziteho.

Petr Klima