RH7.2 + problem s CDROM

Pavel Stárek linux na proteco.podebrady.net
Středa Listopad 14 12:05:26 CET 2001

Zdravim,

vcera sem nainstaloval RH7.2 (verze ktera je k dostani na linux-cd). Instalace
probehla v poradku, ale z nejakych duvodu mi nechce mountovat CDROMky.
Konfigurace:
AMD-K6-2/450 na 450, kernel 2.4.7-i586 distribucni ve standardni konfiguraci
kterou nastavila Anaconda. Zadne moje upravy.
HDD 8.4G -> hda - / mountovan jako ext3
TOSHIBA XM6602B -> hdb
TEAC W54E -> hdc

Anaconda si spravne rekla o potvrzeni parametru kernelu hdc=ide-scsi. To jsem
ponechal. Linky cdrom a cdrom1 v /dev ukazuji na scd0 a scd1.

Pri pokusu primontovat cd (cdecko v mechanice je samozrejmne vlozeno) to pise neco o neznamem zarizeni. pouzivam samozrejmne prikaz:
mount /mnt/cdrom - chyba
mount /dev/cdrom - chyba

V RH7.1 mi toto vse chodilo normalne, akorat modul ide-scsi mi jako zarizeni scd0
nastavil pouze vypalovacku. V RH7.2 tento modul povesi na scd0 ctecku
a na scd1 vypalovacku. Zjisteno pomoci dmesg.

Release notes na instalacnim cd jsem cetl a o nejakem takovem "feature" tam neni
ani zminka.

Je nejaka rada ?

Diky Pavel.