RH7.2 XFS

Tokos Mario xtokos00 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Listopad 14 11:26:45 CET 2001

Zdravim vsechny,
uz se mi nejednou stalo, ze mi padl daemon xfs, a uz mi to neslo mapravit.
Poseldne se mi to stalo z RH7.2. Proste jsem neco nainstaloval a nove
zavedeni linuxu uz nepustolo xfs.
Byla tam hlaska nejak: xfs ... cannot create /tmp sock
Kdyz mi to padlo, tak jsem byl nalogovan jako root.
Nepomohlo ani smazani /temp/sockn (ten X sock, nespomenu si jak se to
menovalo).
xfs mi jde spustit jenom jako xfs -user root, ale i kdyz to ukoncim
korektne, daemon to nedokaze spustit pro ostatni

					Diky za pomoc

                                             Tokos Mario, MTi