Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

David Tok theo na coolnet.cz
Středa Listopad 14 12:27:44 CET 2001

On Wed, 14 Nov 2001, Jaroslav Cibulka wrote:

:On 14 Nov 2001 at 11:56, Peter Gaal wrote:
:Rada: zapomenount na tenhle kram a koupit neco jinyho (orinoco)
:..ten ovladac je maximalne sprasenej, neumi ani dve karty v jednom compu.
:Ad rychlost: je to nejaky jejich divny rezim, taky jsem z toho vic nedostal (zkousel jsem to s
:Harmony)
:
:> Pokusam sa rozchodit (uz asi 2 mesiace) mikrovlnne karty od Samsung
:> (myslim, ze ma oznacenie SWL-2000 PCI) pod linuxom. Potrebujem s nim
:> prepojit internat na nasu fakultu. Zatial tam mame karty Simphony od
:> Proximu, ale na tolko uzivatelov to nestaci a treba tam 11Mbitove.
:> Problem je v tom, ze ta karta Samsung ma dost nestabilne ovladace do
:> linuxu, takze to hodi casto aj kernel panic, ale hlavny problem je v
:> tom, ze sa nedostanem nad rychlost asi 130-150 kByte/sec. Ovladace som
:>.....

Proxim vyrabi i 10Mbit, necele 4000 Kc/kus (tusim) vic karet v jedno
stroji neni problem (slysel jsem o 16 v prumyslovem PC). Ovladac je stejny
jak pro Symphony (RangeLan2) - pravdepodobne, ty karty jsem jeste
osobne nezkousel.

Jinak Smyphony pouzivam, jadro (temer vsechny z 2.4.x) ted jedou na
2.4.14, jedine kernel panic bylo pri natahovani modulu pro masquaradovani
ftp - vypusil, pouzivam pouze pasivni, spokojenost.

-- david tok