Cylinders

Dolecek Ales Ales.Dolecek na icl.com
Středa Listopad 14 13:25:46 CET 2001

Pokud Vam nejde o data na disku muzete pomoci

 dd if=/dev/zero of=/dev/hd? bs=512 count=1

smazat MBR a zacit znovu jako by zadne rozdeleni disku nikdy
neexistovalo.

Pripadne si nejprve onon MBR schovat

 dd if=/dev/hd? of=/mnt/zalohy/stary.mbr bs=512 count=1

Zpusob rozdeleni extended partition neni v MBR, ale az na zacatku
prislusne partition.  Pokud tedy rozdelite disk zcela stejnym
zpusobem muze se stat, ze se problem vrati.  Pak doporucuji
"vynulovat" jeste zacatek oblasti prislusne extended partisny.

				S pozdravem 	Ales DOLECEK