jak namountovat BIN soubor

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Listopad 14 14:34:18 CET 2001

> Ahoj,
  Pekne odpoledne,

> nevite nekdo jak namountovat BIN soubor (+ CUE),
  Ufff.

> staci mi, kdyz poradite jak namounotvat BIN soubor, ktery obsahuje jenom
> obycejne data, zadne audio, ani nema vice stop
  Tedy myslis neco jako image filesystemu? Treba iso CDcka ci tak neco? Uplne
stejne, jako jine zarizeni. Akorat pres loopback. Tedy napriklad primountovani
image "data.img" do prazdneho adresare /mnt/pokus provedu takto:

  mount -o loop data.img /mnt/pokus

  Pokud to hodi error, nemas v jadre podporovany filesystem tohoto image a je
treba mit alespon jaderny modul tohoto filesystemu. Nebo pouzit distribucni
jadro/moduly, ktere se snazi podporovat co nejvice filesystemu.

> Martin Kozusky
DJ
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz