Externi program v dhcpd

Peter Gaal gpsoft na host.sk
Středa Listopad 14 15:33:41 CET 2001

Hmm, tento problem som riesil tak, ze som si navrhol vlastnu databazu SQL, pridal som zopar skriptov v PHP, aby sa dali cez browser editovat data a potom este zopar dalsich programov, ktore generuju vsetky potrebne subory na jednotlive routre v sieti, konkretne dhcpd.conf, ethers, iptables alebo ipchains firewally, DNS a nastavenie na squid (acl...). Len zatial sa to rucne updatuje na jednotlive routre, ale funguje to dost dobre. Je to dokonca prepojene aj s bankovymi platbami... tiez ale rucne to nahravam tam. Je to vyskusane na 400 uzivateloch. Nie je to idealne, ale staci na to, co potrebujem.

Peter Gaal
www.ynet.sk

14.11.2001 14:01:02, Jan Marek <jmarek na jcu.cz> napísal: