ISDN - dynamicka priepustnost

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Středa Listopad 14 16:24:54 CET 2001

Dd ,

ja jsem mozna druhy hlupec v teto konferenci, muzete mi prosim (D.O.
a.p.)
vysvetlit, jak pozna modem, ze pocet pripojenych uzivatelu pres linux
presahl sest?

Co kdyz tazatel chtel ovladat pripojeni nad ramec logiky modemu?

Btw. sam jsem se tu setkal s podobnymi zlymi odpovedmi nekterych
"starych machru", myslim, ze prave oni nemaji pravo se chovat arogantne
a nadrazene.

^^ mozna byste se trochu otesal....

--
S pozdravem,