ISDN - dynamicka priepustnost

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Středa Listopad 14 17:00:49 CET 2001

Dd,

mam trochu jiny nazor, kdyztak me opravte.
Trochu jsem si ten nazor ted overoval u telekomu, ale to nemusi byt az
tolik smerodatne. Primarne jede BFU na 64kbit. Softwarove si muze
zapnout 128kbit. Bezva. Seriove rozhrani tolik neumi, ale budiz.

Tarifikace je takova, ze kdyz jedete 64kbit platite podle tarifu
napr. internet 2000. Zapnete-li si 128kbit platite dvojnasobne. A ted
prichazi ta zajimavost (alespon podle mne), platite dvojnasob, i kdyz
se treba stranka stahla a vy si ji ted ctete a probiha jen rezijni
komunikace. Zatim nevim, jak snizit na 64kbit na prechodnou dobu.
Modem vam dovoli snizit na 64kbit, treba kdyz vam nekdo zavola, a take
se na tu chvili snizi tarifikace, ale az domluvite, zase vesele
platite dvojnasobek, i kdyz to treba ani nevyuzijete. A domnivam se,
ze o to puvodne tazateli slo. Servan ale, uz se neozval :-((.

--
S pozdravem,
 j.c.                            http://digital.zde.cz