pam_smb problem

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Listopad 14 17:02:08 CET 2001

Jan Svec wrote:
> nainstaloval jsem na server se SUSE 7.1 modul pam_smb, abych mohl overovat
> uzivatele pomoci NT 4.0 PDC. Problem je ten, ze podle dokumentace musi ke
> spravne funkcnosti pam_smb bezet jeste demon pamsmbd, ale netusim, kde ho
> vzit. Koukal
> jsem i do RedHatu 7.2, tam je pam_smb take, ale opet bez pamsmbd. Na
> domovske strance pam_smb jsem nic nezjistil. Nevite nekdo, co s tim ?

O nutnosti mit ten demonek pusteni nic nevim, funguje to uspokojive
i bez nej. Jeho ucel je, ze jednou vykonane dotazy si kesuje, takze
neni tech dotazu na PDC tolik. To se hodi v situaci, kdy mate omezen
na NT pocet autorizacnich pokusu za cas a pak snado takove utilitky
pro zjistovani nove posty dokazi limit vycerpat. :-)
Verzi pouzivam 1.1.6 z webu:
http://www.csn.ul.ie/~airlied/pam_smb/

Ten demonek je IMHO v CVS a neni soucasti stabilni verze.

	Majkl