ext2 cesky (delsi)

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Středa Listopad 14 17:20:52 CET 2001

dobry den
Mam takovy obecnejsi dotaz. Pouzivam kde2, ktere mi bez problemu funguje
cesky, jediny problem se vyskytuje v ukladani souboru s ceskymi nazvy na ext2
FS. vatvořím například "adresář" a vytvoří se "adresá?". Nevím jestli je
třeba nějak počeštit přímo kódování ext2 FS, nebo nemám jenom lokalizovaný
prohlížeč.... Cetl jsem czech-howto, ale tohle jsem tam nenasel. Taky s tím
souvisí to, že když mountnu vfat s -o iocharset=iso8859-2 tak se čeština
nezobrazuje taky. Nevím kde mám začít hledat problém, když KDE mam česky,
čili jsem logicky vyloučil problém s lokalizací prohlížeče Fs.
v jádře mám podporu /file systems/native language support pro iso8859-2 a 1,
Vsiml jsem si ze default NLS option je iso8859-1, nevím ale jak to zmenit.
systém debian potato.

děkuji za váš čas a vaše rady

Honza