"dynamicke" virtualhosty a mod_rewrite (apache)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Listopad 14 18:49:20 CET 2001

Dobry den,

Chtel bych docilit takoveto situace:

uzivatel "domena.cz" (napriklad) ma nekde u sebe v home adresari adresar
html, ktery se vztahuje k domene domena.cz.
Rad bych, aby kdykoliv vytvorit v tomto adresari podadresar xyz, aby tento
byl okamzite pristupny pres
http://xyz.domena.cz/

Nejakou dobu tu zapasim s mod_rewrite, kde primo v "mod_rewrite" guide na
strance apache popisuji jak resit podobnou situaci, ale nedari se mi to
zadnym zpusobem zprovoznit.

Do httpd.conf jsem pridal neco na zpusob:

RewriteEngine 	on
RewriteLog      /tmp/REWRITE
RewriteLogLevel 9
RewriteCond    %{HTTP_HOST}    ^[^.]+\.domena\.cz$
RewriteRule    ^(.+)           %{HTTP_HOST}$1  [C]
RewriteRule    ^([^.]+)\.domena\.cz(.*)  /home/domena.cz/html/$2

Nicmene jedine co se zmenilo oproti puvodni situaci je vytvoreni prazdneho
souboru /tmp/REWRITE. (cili mod_rewrite funguje ;) ).

Nicmene jakykoliv dotaz na http://cokoliv.domena.cz/ skonci na defaultnim
virtualhostu (URL se neprepise - CNAME zaznam smeruje na ten pocitac -
apache vrati defaultni virtualhost).
Nikde v dokumentaci jsem nenasel popsane, jak to presne ma byt s
virtualhosty - jestli tyto radku maji byt uvnitr virtualhostu pro
domena.cz, nebo na "top level", nicmene zkousel jsem oboje a nic z toho
nefungovalo.

Pravdepodobne prehlizim neco zasadniho.

Predem diky.

--