Hdr "From" v Pine a Mutt

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Čtvrtek Listopad 15 09:35:14 CET 2001

Viktor Ber wrote:
% Porovnaval jsem hlavicky odeslanych e-mailu z Pine a z Muttu, zdalo se mi,
% ze Pine tam prida
%
% s tim, co mam nastavene v Customized-hdrs, kdezto ostatni klienti tam
% davaji prave localni_uzivatel na localhost.localdomain. Mozna toto je
% problem.
%
% Nevite nekdo, co s tim delat, aniz bych se musel pripadne vrtat v
% sendmail.conf? Pokud by to byla jedina moznost, tak jak tam smysluplne
% zavrtat?

Pokud to ma skutecne na svedomi hlavicka Return-Path: tak pridejte do .muttrc
my_hdr Return-Path: rozumna.zpatecni na adresa.cz

--mm                                                            Michael Mráka