"dynamicke" virtualhosty a mod_rewrite (apache)

lubos klokner lubos na klokner.sk
Čtvrtek Listopad 15 09:46:00 CET 2001

[ Jirka Kosina 14.11.2001 wrote: ]
> Dobry den,
>
> Chtel bych docilit takoveto situace:
>
> uzivatel "domena.cz" (napriklad) ma nekde u sebe v home adresari adresar
> html, ktery se vztahuje k domene domena.cz.
> Rad bych, aby kdykoliv vytvorit v tomto adresari podadresar xyz, aby tento
> byl okamzite pristupny pres
> http://xyz.domena.cz/
>
> Nejakou dobu tu zapasim s mod_rewrite, kde primo v "mod_rewrite" guide na
> strance apache popisuji jak resit podobnou situaci, ale nedari se mi to
> zadnym zpusobem zprovoznit.
>
> Do httpd.conf jsem pridal neco na zpusob:

> [...]

dobry den,

tiez som riesil podobnu situaciu cez mod_rewrite ale dost to blblo...
1. pokial ste zadali nieco.domena.sk/adresar tak to nefungovalo a bolo
potreba zadat nieco.domena.sk/adresar/
2. stranky sa nekesovali u klientov, cize stranka sa natahovala vzdy aj
ked sa kliklo na BACK v browsri

vyriesil som to pomocou mod_vhost_alias

odvtedy bezi vsetko krasne, a aj konfiguracia je jednoduchsia:
<VirtualHost IP>
	UseCanonicalName Off
	ServerAlias *.domena.sk
	VirtualDocumentRoot /mnt/users/%1
</VirtualHost>

neriesito sice Vas problem s mod_rewrite ale podla mna je to lepsie
riesenie...

bye
--
lubos klokner <lubos na klokner.sk>