postfix+fetchmail

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Čtvrtek Listopad 15 09:48:36 CET 2001

Aghojte
Mam nasledujuci promblem s posfixom/fetchamilom, zrejme to bude nejaka
hlupost, ale prosim o radu
Postfix korektne posiela/prijima postu (vsade, lokal2lokal, remote2loak,
lokal2remote)
Avsak fetchmail mi zacal blbnut po preinstalovani postfixu (upgrade) pri
tom istom konfiguraku, aj pri novom, ktory je taky isty
Ked sa fetchmail pokusi dorucit prevziatu postu, nejdem v maillogu:
fetchmail[22793]: SMTP error: 553 sorry, that domain isn't in my list of
allowed rcpthosts (#5.7.1)

postfixacky main.cf (ja som server.sk a stahujem postu z pop3.sk)
(len relevantne (aspon dufam)veci)

myhostname=mail.server.sk
mydomain=server.sk
mydestination = $myhostname, localhost, localhost.$mydomain, $mydomain
mailbox_command = /usr/bin/procmail
mynetworks = 127.0.0.0/8, mysubnet/mask, server.sk_IP, pop3.sk

(myslim, ze tam to pop3.sk nema byt, ale skusil som.. ;-(
nslookup na mail.server.sk ide ok
postfix 20010228
dakujem za kazdu radu
pete