Jak rozchodit interni modem pod linuxem?

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 15 10:08:46 CET 2001

Monika & Bogdan Pilchovi <bpil7446 na artax.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
 : Mam PCI modem Lucent (V.90) 56Kb .. a tak dale.
 : Mel by byt NEsoftwarovy (v prodejne jsem hned rekl, ze chci NEsoftwarovy).
 : Sbernice ho najde a spravne pozna.
 : Horsi je to s setserialem: autoconfig vypada ze neco najde (protoze
 : nastavi uart), kdyz mu dam port, ktery vyctu z /proc/pci
 : Pak jsem nastavil irq (taky podle /proc/pci.
 : ALe minicom ani wvdial ani jiny podobny program nic nedetekuji a hlasi, ze
 : neni zadny modem.

 : Neprodelal nekdo nahodou podobnou zkusenost?

ja ano, ale bol to ISA interny modem, a problem bol v tom
ze som v kerneli nemal zakompilovane MANY_SERIAL_PORTS (ci ako
sa to volalo v 2.2, v 2.4 teraz pozeram a nemozem najst,
mozno je to uz nieco ine)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |