RE: Problém s ext2

outbound na centrum.cz outbound na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 15 11:56:30 CET 2001

Dobra, mohu se zeptat, jak premountovat partition do read only rezimu a jak
to pak dostat zpet ? Tedy nejaky postup jak vse zachranit ? Uz nejde ani
chown nekterych adresaru, kdyz poustim top take se to nepovede vzdy - cele
to zacina kolabovat :(

v /etc/fstab je zhruba toto:

/dev/hda2 /data ext2 defaults 1 2
/dev/sda1 / ext2 defaults 1 1
/dev/sda8 /data2 ext2 defaults 1 2

Vsechny tyto partition potrebuji otestovat, jaky je tedy prosim postup ?

R.