Nefunguje premisteni adresare

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 15 12:57:17 CET 2001

Michal Hajek wrote:

> IMHO: pokud jste si skutecne jisty, ze jste dal mv a ne cp
> a pokud je to na stejnem FS, je to chyba.

Protoze ten adresar patril nekomu jinemu, tak je to snad takhle v
poradku, ne? Jinak by si uzivatele mohli krast adresare. A mohli by je
krast dokonce i rootovi. Jedina zavada je snad v tom, ze mv nevypustil
zadnou hlasku nebo se nezeptal, jestli to opravdu chceme.

H.S.
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University