Nefunguje premisteni adresare

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 15 14:31:36 CET 2001

Hana Skoumalova <Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz> writes:

> Protoze ten adresar patril nekomu jinemu, tak je to snad takhle v
> poradku, ne? Jinak by si uzivatele mohli krast adresare. A mohli by je
> krast dokonce i rootovi. Jedina zavada je snad v tom, ze mv nevypustil
> zadnou hlasku nebo se nezeptal, jestli to opravdu chceme.

Ja bych ocekaval, v pripade, ze je to na stejnem filesystemu, ze
nejdrive se otevre stary nadrazeny adresar, otevre se novy adresar,
zapise se do nej polozka ze stareho adresare a ve starem adresari se
ta polozka smaze. Trivialni operace slozitosti O(1) narozdil od O(n)
pri kopirovani souboru.

Brno, Czech Republic