Bash scripting

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Listopad 16 08:05:20 CET 2001

Dne pá 16. listopad 2001 07:58 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> mam kratky skriptik v Bashi, ktery udela denne statistiku ze squida pomoci
> programu SARG a
> pote je presune do adresare, ktery je nasdilen sambou. Ale problem je v tom
> ze soubory
> musim pokazde smazat, jinak se prepisi novymi. Moje otazka tedy zni:
> Lze nejak bashi rict, aby si pred presunem souboru vytvoril vzdy novy
> adresar napr.podle datumu,
> nebo by zacal 1, druhy den by vytvoril adresar se jmenem 2....atd, a az
> pote do noveho adresare
> presunul soubory ze squidu????

Jednoduse, pouzijte priblizne nasledujici:

datum="zaloha`date '+%y.%m.%d'`"

#promena datum obsahuje "zaloha01.11.16" pro dnesni den
#pokud to budete chtit jinak upravte si formatovaci retezec u date, viz man
#date

mkdir $datum
cp odnekud $datum

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners