TV karta

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pátek Listopad 16 08:29:45 CET 2001

Ja osobne mam DART TV-radio LIVE. Ide mi bez problemov,
ale musel som si skompilovat do jadra najnovsie patche
btv. Kompiloval som ich do vtedy noveho kernelu 2.4.10 a nie
do distribucneho z RH, takze bolo trosku prace. Chodi
mi televizia, radio aj teletext (karta je mono). Cena bola
priblizne 3200Sk aj s DPH. Vy asi hladate TV kartu co zastcite
a samotny kernel RH7.1 by ju nasiel a vsetko by islo. Taky
komfort tato TV karta neposkytuje (zatial).

Igor