Anir remote & xmms (delsi)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Listopad 16 08:47:41 CET 2001

Preji krasy den !

Rad bych si zprovoznil dalkove ovladani, abych mohl vladat zakladn funkce xmms
podobne jako to jde pod W98 + WinAMP.
Pokud to nekomu chodi, budu vdecny za radu, prip konfigurak. Dokumentaci jsem
cetl, ale (asi) nepochopil.

Predem diky za rady a tipy !

HW : Anir remote (Animax)
SW : RH7.1cz + balicky z rawhide, kernel-4.13-0.5, lirc-0.6.4, lirc-xmms-plugin-1.2,
XFree-4.1.0, kde-2.2, xmms-1.2.5-7

Zprovoznil jsem s timto dalkovym oovladanim balicek lirc. Ted muzu prikazem irw
sledovat, jake tlacitko je stisknuto (coz je dost malo) a dale se da krizovym ovladacem
pohybovat kurzorem mysi (to je lepsi, ale na ovladani z vetsi dalky to neni).

Podle dokumentace jsem zkusil  do konfiguraku ~/.lircrc zapsat :
 begin
        remote = ANIMAX
        button = MENU_DOWN
        prog   = irexec
        repeat = 0
        config = echo "Hello world!"
    end

Kdyz v terminalu spustim irexec, provadu to po stisku klavesy napise co ma.

Dal jsem prelozil a nainstaloval i lirc-xmms-plugin, ale nevim co s tim. Vzorovy lircrc
nic nedela, v prehravaci xmms se da tento plugin sice zapnout, ale veskere
nastavovani je jen vyber fontu :-\

Takze jak ten konfigurak ma vypadat ? Vzorovy lircrc z balicku lirc-xmms-plugin
obsahuje toto (kraceno) :
begin
  prog = irexec
  button = power
  config = xmms&
  mode = xmms
  flags = once
end

begin xmms
  begin
    prog = xmms
    button = play
    config = PLAY
  end
  begin
    prog = xmms
    button = pause
    config = PAUSE
  end

Co to znamena ? Ze musi bezet irexec ? A kde se vezme udalost "button = play" atd.,
kdyz muj ovladac generuje udalosti PLAY_DOWN + PLAY_UP (tlacitko Play/Pause) a
"button = pause" uz nevygeneruje nijak ?!?

Uffff.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s