Nova instalace RH7.2 = same problemy

Pátek Listopad 16 08:45:30 CET 2001

On Fri, 9 Nov 2001, Pavel Janík wrote:

>    > RH ani jiny distributor nema armadu vyvojaru, kteri by resili iso8859-2
>    > problemy za nas nebo za vyvojare tisice a jednoho programu, ktery je v
>
> mohu vědět, kde jsi tuto informaci získal? Pracoval jsi někdy pro nějakého
> distributora, že to můžeš tvrdit? Zkusil sis někdy nainstalovat nějakou
> jinou distribuci než používáš? Bylo tam více problémů s češtinou než v té
> distribuci, kterou používáš?

Asi jsem na rozdil od Tebe zkousel posilat opravy do nekterych programu
treba kvuli chybne inicializovanym locale.

Mozna prave proto, ze jsem to udelal nekolikrat kolem dokola, tak jsi ve
"sve skvele distribuci" nezpozoroval chybu.

Dost mozna to bude i tim, ze jsem se vyrobou balicku, ktere resily podobne
problemy zabyval uz v dobe, kdy jsi takove veci ani nesledoval a SuSE se v
te dobe nesnazila napodobit to, co zde uz fungovalo.

> P.S. Nehodlám se zúčastnit žádné flamewar, jenom chci znát odpověď na
> tyto otázky. Díky.

Ucastnit se mozna nehodlas, ale zamerne ji vyvolavas.

Pochybuju, ze SuSE nedela nic jineho, nez odstranuje chyby souvisejici s
iso-8859-2 ve vsech dostupnych programech. Meli bychom takhle uz davno
lokalizace uplne na vsechno a nemeli bychom vubec zadne problemy.

Pokud ano, zajimalo by me, proc vysledky sve prace nezverejnujete a
nechavate si je pro sebe (i kdyz jste nekolikrat tvrdili, ze SRC
vystavite).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz