Nova instalace RH7.2 = same problemy

Pátek Listopad 16 08:54:13 CET 2001

On Fri, 9 Nov 2001, Adam Pribyl wrote:

> Tohle vsechno je mi znamo, dokumentaci jsem cetl uz pred lety a ted ne
> jednou znovy, jen mi neni jasne proc  RH7.0 (jedna se o
> instalaci na stejnou partition na stejnem disku) byla dost chytra aby tam
> dala LBA32 a 7.2 mi tam nacpe linear... ale to je vskutku jen minoritni
> problem. LBA mi funguje ale az po rucni editaci.

Protoze pravdepodobne Vas BIOS chybne informuje o tomto rozsireni.

Pokud jste mel jadro za hranici 1024 cylindru, instalator Vas na to
upozornil a v napovede je popsano, jak tuto situaci resit a take proc se
problemy vyskytuji.

Jinymi slovy - pranyrujete nekoho na zaklade vlastnich chyb (a navic jste
napovedu ani dokumentaci necetl).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz