rsync z ftp.linux.cz

Pátek Listopad 16 11:02:25 CET 2001

Zdenek Pytela wrote:

>         To je v poradku, slo prave o stav behem prenosu. Podle ceho ale
> poznate, ze ten soubor rsync smazal? A nemuze to byt chyba na druhe strane -
> serveru, tedy ze si mysli, ze soubor se zmenil prilis, a proto se musi
> pretahnout cely znovu?

1. spustim rsync
2. rsync vytvari temp file takto: .<nazev orig. souboru>.<temp value>,
vytvari ho v destinaci (ne v /tmp)
3. po uspesnem stazeni se temp file prejmenuje na <nazev orig. souboru>
4. pokracuje se od bodu 2 pro dalsi relevantni soubor

	Pokud rsync prerusim mezi body 2, 3 ma dle meho nastat:
a) --partial (nebo -P), zachova stav (mam pocit, ze v tomto okaziku
udela jeste bod 3 (z te stazene casti)) a ukonci se
b) bez --partial smaze temp file a ukonci se

	Pokud '-P' je skutecne --partial --progress, mel by zachovat tuto
funkcnost.

	Bohuzel jsem ho mezi body 2,3 (pri -P) prerusil (bylo jedno, zda-li
killall -TERM rsync (SIGTERM zachyvata) nebo job controlingem - Ctrl+C)
a on smazal asi tak 40MB temp file (ktery jsem musel tahat znovu). Pokud
vsak uvadim --partial, pak se chova jak pisu a pri novem nabehu od bodu
1 popsaneho vyse si zkontroluje (IMHO MD5 checksum na casti souboru),
zda-li stazena cast identicky (byte po bytu) odpovida originalu a pokud
ano, pokracuje ve stahovani (a dopocita patricny (spravny) speed-up).

	Toliko tedy skutecnost a ocekavany stav.