programatorske: g++ bug? alebo moja blbost

Martin Spirk Martin.Spirk na pvt.cz
Pátek Listopad 16 10:57:55 CET 2001

On Fri 16. November 2001 10:50, you wrote:
> zdravim...
>
> uz treti den nad tym sedim a neviem co s tym. mam dve triedy (cButton, cA).
> V triede cButton mam pointer na funkciu a v triede cA nastavujem do toho
> pointra (v cButton) funkciu triedy cA. Funkcia ma aj nejake parametre.
> Najprv som mal dva parametre (void *, int). Chodili mi tam ale bludy. Tak
> som zacal experimentovat a zistil som, ze vo volani (*prnt)(0, a1, a2, a3,
> a4); sa vlastne sa parametre posunu o jeden dolava, teda 0. Posledny
> parameter vo volanej funkcii je nejaky blud. Prvy (ktory by mal byt 0) je
> [...]

Ano. Funkci cA::prnt nadeklarujte jako statickou. U nestatickych funkci se
totiz "tajne" predava jeste parametr this.
Divim se ze vam to vubec slo prelozit, kdysi jsem se taky o neco takoveho
snazil a prekladac mel nejake reci....

		Martin