Kompilace jádra v Immunix 6.2

Petr Fiedler fiedlerp na dame.fee.vutbr.cz
Pátek Listopad 16 10:12:16 CET 2001

Zdravím,
právě jsem nainstaloval Immunix 6.2 a chci do něj dostat novější jádro. Vím,
že Immunix má upravený komilátor, který na kompilaci jádra nemůžu použít. V
readme k Immunixu se praví:

"You can install gcc 2.7.2.3 over the egcs package included with this
StackGuarded RedHat 6.2 distribution.  You will need to force the install
(as it will overwrite /usr/bin/gcc for example). "

Alébrž jsem začátečník a nechci to hned na začátku podělat, tak se radši
ptám: "očekává se odě mě ještě něco jiného, než jen provést rpm -i --force
gcc-2.7.2* " ?

Předem dík za jakoukoliv jinou odpověď než pouhé RTFM :-)

Petr

P.S. Bootovací disketu s funkčním jádrem už mám, jsem začátečník, ne idiot.