Anir remote & xmms (delsi)

Michal Cihar cihar na email.cz
Pátek Listopad 16 10:04:09 CET 2001

Zdravim

> Rad bych si zprovoznil dalkove ovladani, abych mohl vladat zakladn funkce
> xmms podobne jako to jde pod W98 + WinAMP.

me se to povedlo na prvni pokus

> Pokud to nekomu chodi, budu vdecny za radu, prip konfigurak. Dokumentaci
> jsem cetl, ale (asi) nepochopil.

asi ;o)

> Zprovoznil jsem s timto dalkovym oovladanim balicek lirc. Ted muzu
> prikazem irw sledovat, jake tlacitko je stisknuto (coz je dost malo) a
> dale se da krizovym ovladacem pohybovat kurzorem mysi (to je lepsi, ale na
> ovladani z vetsi dalky to neni).

prvni krok k uspechu ;o)

> [...]
>  begin
>         remote = ANIMAX
>         button = MENU_DOWN
>         prog   = irexec
>         repeat = 0
>         config = echo "Hello world!"
>     end
>
> Kdyz v terminalu spustim irexec, provadu to po stisku klavesy napise co
> ma.

> Dal jsem prelozil a nainstaloval i lirc-xmms-plugin, ale nevim co s tim.
> Vzorovy lircrc nic nedela, v prehravaci xmms se da tento plugin sice
> zapnout, ale veskere nastavovani je jen vyber fontu :-\

staci ho zapnout, pismo se pouziva pri vyberu z playlistu pomoci cislic

> [...]
>   begin
>     prog = xmms
>     button = play
>     config = PLAY
>   end
>   begin
>     prog = xmms
>     button = pause
>     config = PAUSE
>   end
>
> Co to znamena ? Ze musi bezet irexec ? A kde se vezme udalost "button =
> play" atd., kdyz muj ovladac generuje udalosti PLAY_DOWN + PLAY_UP
> (tlacitko Play/Pause) a "button = pause" uz nevygeneruje nijak ?!?

irexec musi bezet, to je probram kterej odchytava udalosti z DO a podle
lircrc neco spusti. Vzorovy lircrc musite upravit tak, aby toco je za
"button = " odpovidalo tomu co generuje vas DO (bohuzel kazdy generuje neco
jineho). To co generuji zjistite pomoci irwrite.

S pozdravem
        Michal Cihar