Shared Library

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Listopad 16 13:11:02 CET 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> writes:

> 	Ahoj Roberte,
>
> 	kde mas definici takoveho zakladniho udaje jako verze interface (resp.
> verzi knihovny, at jsem presny). Nerikam, ze to co vyprodukujes ze neni
> funkcni, ale urcita kultura by mela byt dodrzena...

Čau,
  nemám, máš pravdu, to jsem teďka obšleh z jednoho Makefilu který dělám,
takže to tam není, neb je to velice ranné stádium ... Ale jak říkám, dá se to
udělat na milión způsobů, s tím, bez toho, ... Spíš by si ten člověk měl
projít archív, měl by se podívat na libtool což asi bude nejjednodušší ...

<loser na nb~>$rpm -qi libtool
Description :
The libtool package contains the GNU libtool, a set of shell scripts
which automatically configure UNIX and UNIX-like architectures to
generically build shared libraries.  Libtool provides a consistent,
portable interface which simplifies the process of using shared
libraries.

If you are developing programs which will use shared libraries, you
should install libtool.
<loser na nb~>$

  ... a k tomu návdavkem autoconf & automake ...

--
Robert V0jta

 Never test for an error condition you don't know how to handle it. --Steinbach