osklive zvuky ze SB Live!

Hamaliar Svatoslav shamaliar na gtsystems.sk
Pátek Listopad 16 13:33:14 CET 2001

>mam problemek se SB Live!, a to jak s ALSA tak s OSS drivery (emu10k1).

ja mam tiez SB Live a uz dost davno, a funguje aj v linuxe na 100% v ramci
svojich moznosti (t.j. ze samozrejme nemozem menit zvukove banky a ine veci
ako pod Win nakolko na to neexistuje SW pre linux)
skusal som predtym ALSA aj OSS pod obomi to slo OK. V poslednom case vsak
uz distribucie SB Live detekuju bez problemov takze netreba s nicim
experimentovat.

>Pri prehravani muziky (raw ci wav 44k1 stereo z CDcka, soubory jsou
>100% v poradku) se obcas ozyvaji piskave zvuky. Prirovnal bych je ke

 naozaj su v poriadku? lebo castokrat ak ide o napalene CD ak su zle
ograbovane
tak skladby pukaju zvlast ak to stahuju ludia co nemaju skusenosti s
grabovanim alebo
aj starsie CD romky s tymto maju problemy. Napr. pod Windowsom v
audiograberi
treba urcite zapnut Rip method na tusim "Dynamic Synch with"

A SB Live je v poriadku?

Svatoslav Hamaliar
work: shamaliar na gtsystems.sk
home: svato na stonline.sk