DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Pátek Listopad 16 14:22:48 CET 2001

Jde o to, ze pokud ovladac graf.karty v Xech nepodporuje
> xv extension tak nefunguje hardwarovy scaling, procesor
> musi prepocitavat kazdy bod obrazu, coz je velmi narocne
> na procesor. Pokud xv funguje, scaling provadi hw na karte.

no, ja jenom nevim, kde zjistit jestli moje verze Xek umi xv pouzit
na strnkach xfree86org jsem tuhle informaci nenasel.
procesor mam celeron 850 na 1,1 a i tak se mi s sdl ve fulscreenu nektere avicka
trhaji.
mplayer verze 0.5
XFree86-common Version: 4.1.0-9
driver "nv"
grafika TNT2 pro

vo: X11 running at 1280x1024 with depth 16 and 16 bits/pixel (":0.0" => local
display)
Sorry, Xv not supported by this X11 version/driver
******** Try with  -vo x11  or  -vo sdl  *********
FATAL: Cannot initialize video driver!

Exiting... (End of file)
john na K4-731a:~$