ac97 codec

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Listopad 16 17:09:48 CET 2001

> dobry den,
>
> mam v pocitadle MB i810 a zvukovku, ktera bezi pres ac97codec. Zvuk
zvuci,
> ale asi 1,5x - 2x rychleji nez by mel (PCM vystup). Je nejaka
moznost jak
> nastavit pomalejsi prehravani?

Mam ten samy problem (Asus P4B-MX). Zapasil jsem s tim i pod Win2000
 - mel jsem zlomeny instalacni CD a po instalaci driveru na chipset z
Inetu zvukovka
hrala - ale rychleji. Nenapadlo me, ze musim doinstalovat jeste
zvukovkovy driver
(zvukovka prece hrala a na WWW asusu o nem nebyla zminka). Po
instalaci driveru
z noveho CD vse OK. Pod RH72 ale zase vse o oktavu (plus minus
autobus -  absolutni
sluch nemam) vyssi. ZAtim se mi nepovedlo nalezt reseni. Po
zkusenostech z Win jsem
spis cekal, ze musim dodat nejaky dalsi driver nez se pokouset
manipulovat s
frekvenci - ale je pravda, ze jsem u Intelu cetl, ze AC'97 jede
rychleji (stale na tech
48kHz) a pomalejsi zvuky se nejak interne presamplovavaji...

D. Toman