minirouter - dial on demand - vyreseno

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Listopad 16 17:38:15 CET 2001

> Ale klientsky program nahlasi chybu a musim dat reload, popripade
> znovu odeslat a prijmout.

Neni nad to se zeptat a pak si po case sam odpovedet.

Problem je v tom, ze pri pokusu o pristup k vnejsimu Internetu
se posle dotaz DNS jake IP patrii k dane adrese. Ten je UDP
a pokud neni vytocene spojeni, tak se nepovede.

Pokud existuje pro danou adresu zaznam v lmhosts, tak to funguje
spolehlive.

Ale kazde reseni vytvori dalsi problem:
Jak resite v lmhosts resolving adres s vice IP (napr. www.seznam.cz)

Miroslav Kolombo