cbq

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Listopad 16 18:29:53 CET 2001

> Bez toho posledniho pozadavku by to pravdepodobne nebyl problem.
Pokud
> ovsem chcete manipulvoat s prioritami IP adres dynamicky, nemyslim,
ze by
> na to cbq.init byl chodny nastroj (nejsem si jist, zda-li to pres
nej
> vubec jde).

Myslim, ze prave tohle CBQcko umi (ale kdo se ma v tech parametrech
pro
tc vyznat :-).
Vytvorene class na jednom device si muzou navzajem pujcovat (pokud
nejsou
nastavena jako isolated nebo tak nejak). Je treba zkusit pohledat na
WWW -
materialu je dost ale blby je, ze vsechny zdroje opisujou z puvodniho
routing howto, kde toho moc neni...

D. Toman