jsem new - co zvolit iptables, ipchains, masquerate

migel in konferences migelskonf na atlas.cz
Sobota Listopad 17 20:35:42 CET 2001

DD, jsem novy k linuxu a muj zamer je nasledujici -
rozchodit sit - kde server je zatim jeden pozdeji snad vic linuxu a klienti
jsiou w2k. Ted mam tedy jeden linux a chci aby mi bezel jako firewall atd
nevim, co mam zvolit pro smerovani paketu - chtel bych aby muj klient (w2k)
mohl vyuzit sluzeb jako je napr ICQ, ftp atd :-))
poradte prosim co pouzit a kde to najit - negde jsem nasel i info o ip
tables ale jsou tam radky, ktere jsou vygenerovane programem kpp - coz je
dial-up, coz ja nemam - mam v linuxu dve sitovky - jedna je local (eth0
192.168.1.250)  a druha je inet - eth1 DHCP. Podarilo se mi rozhodit ping a
sambu, takze spojeni asi funguje, ale ne a ne se dostat z w2k "ven"

diky michal