zmena casu o +1 h

David Toman toman na spszl.cz
Neděle Listopad 18 00:43:21 CET 2001

Sat 17. November 2001 02:29 Petr Hodan wrote>

>IMHO proc to mit v jadre, pripadne zapnuteho usb demona?

Uz jsem to vyhodil. Problemy jsou pryc :)

>nesnazi se apm-suspend sesynhronizovat softwarovy cas a hardwarovy?
>Treba v nem nekde je ze ma ukladat v GMT.
>To usb s tim nema asi co do cineni...

To jsem si puvodne myslel, ale vzdycky kdyz se zmenil cas tak tam byla ta
chyba.

Chyba je skutecne v (konfiguraci) apm, dnes jsem to zkousel a vyskytl se
stejny problem. Minule jsem na to neprisel, protoze kdyz jsem potom zkusil
znovu usporny rezim tak se uz cas nezmenil.

Zmeni se to vzdycky jen poprve.

Ted uz je to dobre, zmenil jsem hw cas na GMT. Nastesti tu nemam Win tak to
nema cemu vadit.

--
		S pozdravem David Toman

email: dato na centrum.cz toman na spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24
SMS: sms na click.cz