Instalace Software602 PCSuite2000/2001 do Wine

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Listopad 17 17:36:17 CET 2001

Dobrý den,

  před časem se zde objevil mail, který popisoval instalaci PCSuite2000/2001
do Wine. Vzhledem  tomu, že mě to také zajímalo, zkusil jsem to a zde jsou mé
výsledky.

Wine:

[xpj na cetoraz wine]$ [xpj na cetoraz lib]$ wine --version
Wine release 20010824

  Pravděpodobně mnou zkompilovaný (nejsem si jist, používal jsem zkušebně
více verzí, ať už od Codeweavers, tak přímo od vývojářů Wine).
  Používám adresář .fake_windows, který má stejnou strukturu jako adresář
c:\windows. Zdá se mi to jako nejlepší volba, mohu si do něj pak nakopírovat
dll knihovny, které chci a když chci windows odinstalovat, tak tento adresář
pouze smažu :)

PCSuite 2001:

  Skončil jsem stejně bídně, jako předchůdce. Instalace končí u hlášky, že
nelze spustit proces (0x8...), což je asi způsobeno novou verzí
InstallShieldu.

PCSuite 2000a:

  Tuto verzi se mi podařilo nainstalovat. Bylo nutno přepnout zobrazení na
Desktop (jinak byla celá obrazovka modrá od pozadí instalátoru a nic přes ní
nebylo vidět) a spustit instalaci s parametrem --winver win98 (pro win95
hláška, že to není program pro "tento operační systém").
  Během instalace jsem ještě musel získat program regedit.exe, který byl
nutný pro registraci jednotlivých komponent.
  Po dokončení instalace lze již spustit program 602Text. Občas se spustí,
občas ne, někdy jde i něco napsat, jindy ani to ne. Při pokusu o otevření
souboru však vše zamrzlo. Ostatní komponenty (602Tab a 602Photo) se mi do
této chvíle spustit nepodařilo.

Závěr:

  PCSuite by bylo možno pod emulátorem Wine spustit, ale je to spíše tak pro
zábavu a zjištění, jak daleko s ním autoři jsou. Každopádně jsem viděl
CrossPlugin od Codeweavers a ta verze Wine, kterou pro něj použili, se zdá
velmi stabilní a rychlá. Škoda, že na jejich webu je stále jen Wine někdy z
června...
  Obrázky a můj wine.config budou k shlédnutí na adrese
http://xpj.nofuture.cz/wine602

S pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-