32bit. jadro na 64bit systemu

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Pondělí Listopad 19 09:17:54 CET 2001

On Sun, 18 Nov 2001, Milan Kerslager wrote:

> [...]

jde. co o tom chcete vedet?

> Co vim, tak procesory Alpha disponovaly nejakym 32 bitovym rezimem (ktery
> vyuzivaly Windows NT, ktere na tom behaly). Nevim, zda UltraSPARC ma neco
> takoveho.

ma.

> Ma to nejaky vyznam?

jiste. prinejmensim nebudete mit problemy se spoustou blbe napsanych
programu a to uz vubec nechci psat o tom, jaky kod generuje gcc, ma-li
prekladat 64bit :-| btw, MIPS se vetsinou taky provozuje 32bitove.

ladis