Pomalost samby

Jirka Mares jirka na edoras.cz
Pondělí Listopad 19 09:35:37 CET 2001

Jedna se o ten samy pocitac. Mam na nem jak Win, tak Lin. Ale neni to
zdaleka jen problem tohoto pocitace. Vsiml jsem si toho jiz na vice
stanicich.
Pokud mam 2 stroje, Linux a Win, tak kdyz se z Linuxu pripojim na
Windows a stahuju, tak to jde pomalu. Pokud se ale z Windows pripojim na
Linux, tak to jde OK.
Problem je jen tehdy, pokud pouzivam sambu jako klienta. Cili smer
Linux-->Windows jde pomalu, zatimco smer Windows-->Linux jde rychle.

Nemyslim si, ze by to byl problem nastaveni. Pokud vim, tak k tomu,
abych si namontoval jine stanice v siti nemusim mit ani zkonfigurovanu,
dokoce ani spustenu sambu na mem stroji. Nicmene socket options tam mam
nastaveno na TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192.

Zdravim, JM