mrtg

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pondělí Listopad 19 10:30:02 CET 2001

Dobry den,

rad bych pomoci mrtg sledoval vytizenost systemu. Podnitila me k tomu
pekna serie clanku o mrtg na www.root.cz
Mrtg,snmp mi chodi - jiz "grafuji" pruchodnost na jednotlivych
interfaces. Jak jsem pochopil, tak mrtg si bere kazdych 5 minut (jak to
mam nastavene v cronu) udaje pres snmp demona o tom kolik na
jednotlivych eth proteklo dat a prumeruje to prave na tech 5 minut - je
to tak, nebo se mylim ?
Takze kdyz budu sledovat zatez procesoru a jako target v mrtg.cfg zadam
script, ve kterem ziskam zatizeni procesoru z topu, tak budu mit
aktualni vytizeni procesoru, ktere mrtg predhodim, ale v tomto pripade
kdyz budu mrtg aktualizova take v 5 min. intervalech
tak mohu mit vysledky pekne zkreslene. Je mozne, si od nekud vytahnou
prumerne zatizeni CPU ?
Na rootu byl priklad, kde se zatizeni CPU tahalo pomoci snmp, to mi ale
nechodilo - prikladam to tomu, ze mam 2 procesorovou
masinu.Target[cpu]:1.3.6.1.2.1.25.3.3.1.2.1&1.3.6.1.2.1.253.3.1.2.1:publ
ic na localhost
Je nekde nejaky seznam,kde bych nasel co mohu pomoci snmp dostat vse za
hodnoty a pomoci jakych vet ?
A posledni otazka - to co mi doda snmp, tak bych asi mel najit v proc,
nebo si to snmp taha odnekud .... ?

dik rm