digitalny fotak a linux

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pondělí Listopad 19 10:56:51 CET 2001

Dobry den,

Dobry den p. Bob,

na ten olympus ti pojde software
photopc

je to commandline, nieco som pocul aj o nejakej
nadstavbe grafickej, ale mne plne vyhovuje ze
zadam

photopc image all .

a stiahne to cely fotak, daj si do vyhladavaca
+photopc +linux +download

podporuje to viace fotakov, ktore maju chio Epson,

je to kompilovane aj pre windows, ja pouzivam
windows verziu. neviem ti potvrdit, ci to funguje
aj s USB, s COM urcite ano.

Vas mail z Thursday, November 15, 2001 o 2:43:21 PM:

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk