LRP2.9.8 + Kernel 2.4.x + INIT

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pondělí Listopad 19 10:51:27 CET 2001

Zdravim Linuxove luhy a haje.

Provozuji Firewall "osazeny" Linux Router Projectem. Nekolikrat jsem si pro nej i prekladal jadro
2.2.x (naposledy nedavno 2.2.20). Ted kdyz jsem sehnal patche initrd-archive a linuxrc-always i pro
jadra rady 2.4, sem si chtel zkusit prelozit jadro 2.4.14 a seznamit se v praxi s iptables. Jenze
mam problem.

Jadro zacne bootovat, ale temer na konci se objevi hlaska:

Warning: unable to open an initial console
Kernel panic: no init found. Try passing init= option to kernel.

Zkousel jsem projit archiv a zjistil, ze asi chybi /dev/console a i postup, jak ho vytvorit, jenze
jak ho mam vytvorit ja, kdyz se vlastne linux nerozjede a ramdisk pred bootem jeste neexistuje?
Zkousel jsem projit balicky *.lrp a v zadnem neni seznam zarizeni /dev obsazen. Zda se mi, jako by
se vytvoril az pri spousteni LRP.

Neni tu nekdo, kdo jadro 2.4.x s LRP provozuje? V zasade to nepotrebuji, ale neda mi to spat a jsem
uz s rozumem v koncich.

Diky za kazdy napad.

Kolbis

PS: Neni nejaka jina jednodisketova (nebo CD-ckova) distribuce Linuxu, ktera je modernejsi nez LRP?
LRP se mi zda trosku umrel. Podminkou je, aby nebyl potreba v PC pevny disk.