MDK8.1 shutdown

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Pondělí Listopad 19 11:35:00 CET 2001

  zdravim ,

mdk8.1 mi vypina notebook (acer tm527txv) zvlastnym spuosobom.
mdk8.0 aj winme su v poriadku, ale pri vypinani, alebo reboote mdk8.1 (
shutdown, init 0,
reboot, init 6) mi notebook skonci akoby v hibern mode. aspon pri bootovani
sa
mi potom zjavi screen kede je nejaky memory checksum a pyta power-on
password, co
obvykle robi pod winme ked namiesto vypnutia zvolim hibernizaciu.

skusal som aj prekompilovat jadro, kde bolo iba apm a ja mam acpi, ale (na
rozdiel
od mdk8.0) s podporou acpi v jadre skonci bootovanie s hlaskou kernel panic.
vyzera to ze problem nastava pri insmod reiserfs (aspon podla logu). preco
prave tam ked
 zapnem iba acpi mi je zahadou.
vypisuje to nejake -->  busbusy: blabla (sorry, bepamaetam si to presne, ale
bolo to nieco ako
dbg___BUFFER???___???? atd. celkove asi 10 message-ov.

skusal som nechat puovodnu konfiguraciu a iba zapnut acpi, bez acpi
debugging a bussupport,
ale islo to iba vtedy, ked som aj z apm vyhadzal par veci (uz neviem presne,
bolo tam vela
kombinacii, trvalo mi to 10hodin (stale rekompilovat jadro :-/(   ) az som
nad tym zaspal.

nema niekto nahodou skusenost? podla mna to musi byt iba niekde v
konfiguracii.

btw: pouzivam postup :
1. make mrproper
2. make clean
3. make xconfig (alebo menuconfig, podla nalady :-)
4. make dep
5. make bzImage

mozno ten prvy bod nie je potrebny, ale obcas sa mi osvedcil (zvlast ked som
potreboval aj make modules  a   make modules_install
aky je vlastne "slusny"  a overeny postup pri rekompilacii jadra aj modulov?

:-o} uvaha na zaver:
stve ma, ze mi to zacalo pripominat robotu pod windozami. v jednej verzii
nieco ide a nieco nie
a v dalsej verzii to je naopak. clovek stravi najviac casu preinstalovavanim
(recompilovanim)
a configuraciou toho, co uz mal vyskusane a zabehane
bol som cely happy, ze som konecne korektne (bez babrania sa s modulmi)
rozchodil zvukovku a podobne male drobnosti a zakladna vec ako shutdown
systmeu (!!!) mi prestane fungovat?
fuj, bol som znechuteny. aj ked celkove musiom mdk8.1 pochvalit. i ked
zacianam radsej
uvazovat asi o najnovsom SuSe. mdk8.x je sice prima, ale stale lovit nejake
chybicky, na ktore
je riesenie, len to bolo trosku prehliadnute ma uz nebavi.

 tak vdaka za precitanie :-)

 GoRo