Pomalost samby

Jirka Mares jirka na edoras.cz
Pondělí Listopad 19 12:02:11 CET 2001

Jadro je 2.4.7-10 (RH 7.2), sitovka 3Com 3CXFE574BT.
Ale to same mi to delalo i v RH 7.1 (jadro 2.4.3-12, sitovka Planet -
Realtek).
Obavam se, ze ve verzich problem nebude.

S tim zpracovavanim jadrem mate ale urcite pravdu. Jenze co udelat pro
to, aby to zpracovavalo rychleji (ev.pres neco jineho)?

JM