apm x acpi - vypinani ATX buttonem v 2.2 jadrech

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Pondělí Listopad 19 12:27:44 CET 2001

>     Lze pouzit podporu acpi v jadre a zapnout podporu
> prislusnych udalosti.

mne po rekompilacii jadra s acpi konci bootovanie: kernel panic !!!
bez acpi v pohode. (vid muoj predchadzajuci prispevok do konfery)

>     Po nahozeni acpid tento demon reaguje na stisk tlacidla a
> vypne stroj.

acpid treba doinstalovat, alebo sa vytvori pri kompilacii jadra
so zapnutou podporou acpi? (sorry, som zaciatocnik)

v pripade, ze skompilujem jadro s podporou acpi ale bez vsetkych
pridavnych volieb (a kombinovanou apm) a podari sa mi  ho
rozbehat (o5 predchadzajuci mail), nemam tam ziaden acpid demon

>     Tento postup ma nekolik nevyhod:
>       - V beznych PeCkach s tlacitkem uspat/vypnout toto
> tlacitko funguje
>         pouze jako vypnout, ne jako uspat.
>       - Nemoznost vypinat pres magic SysRQ
>       - Na hodne pocitadlech acpi proste nevypina (blbe BIOSy atd.)

bios mam urcite dobry, lebo windoz pouzivaju acpi a ide to