apm x acpi - vypinani ATX buttonem v 2.2 jadrech

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Listopad 19 14:02:05 CET 2001

> Tomu verit nemusite. Mne windousy comp pres ACPI vypinaj, ale v Linuxu
jsem
> musel zmenit jakousi ( pro mne neznamou ) hodnotu v ovladaci acpi, protoze
> ACPI BIOS vraci spatnou hodnotu pro vypnuti pocitace ( mam ASUS A7V ) a
> pocitac se tim padem nevypina. Ted uz jo ( po te zmene|uprave).

Zkusenost mam naprosto opacnou. S Linuxem nikdy problem (vsemozne i noname
desky), s Woknama vzdycky - na supportu MalehoMekkeho mi rekli, ze si mam
poridit znackovou desku. No, mam tu Intel BX440-2. Co uz je znackovejsi
opravdu netusim :-)

S pozdravem Zdenek Bohm